czwartek, 26 kwietnia 2012

Warsteiner Premium Verum

Bo nie tylko Krombacherem Niemcy stoją...



Mimo nie najlepszych wspomnień związanych z Krombacherem ponownie odwiedzamy naszych zachodnich sąsiadów. Na szczęście Niemcy posiadają również wiele innych, lepszych piw. Jednym z nich jest Warsteiner Premium Verum - produkt browaru Warsteiner. Lepszy jednak nie zawsze znaczy dobry. A jak jest w tym przypadku?

Niemiecki trunek cechuje umiarkowanie wyraźna gorycz - przyjazna dla kubków smakowych, aczkolwiek niepowalająca na kolana. Obok goryczki pojawia się także delikatny, kwaśnawy posmak.

Warsteiner to piwo bez wątpienia lepsze od Krombachera. Nie jest to jednak piwo, które można by określić mianem naprawdę dobrego - to niezły trunek, który pije się całkiem przyjemnie, ale niestety pozbawiony cech, które sprawiają, że chciałoby się do niego regularnie wracać. Tym bardziej, że za te pieniądze (prawie 6 zł) można nabyć o wiele lepsze piwa.

INFO:
Warsteiner Premium Verum:
- Piwo jasne, pasteryzowane
- Zawartość alkoholu: 4,8% obj.
- Cena: 5,99 zł

OCENA:
Damian: 6,5/10
Paweł: 6/10
OCENA KOŃCOWA: 
 







PLUSY:
1. Całkiem przyjemna gorycz przechodząca w delikatny, kwaśnawy posmak.

MINUSY:
1. Mało odkrywcze.
2. Wysoka cena - nieadekwatna do jakości.

8 komentarzy:

  1. Dodam, że piłem to piwo po raz pierwszy jakieś pół roku wcześniej i miałem wtedy dużo smaczniejsze doświadczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Lidlu jest teraz promocja puszkowego Warsteinera za 2,99 PLN Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak smakuje puszkowy Warsteiner?

      Usuń
    2. Wiem, że odpowiedź po czasie ;-) ale puszkowy różni się w mojej opinii od butelkowego. Inna rzecz, że minęły 2 lata i warek było już multum po drodze. Tak czy siak, za kilka dni, sprawdzę w Niemczech, zobaczę czy jest różnica (wezmę jednego z Lidla z Polski).

      Usuń
    3. 0,6 za 4 pln w bidi. Chyba warto...

      Usuń
  3. Właśnie piję to piwko i jestem zachwycony. Specjalnie jechałem do lidla po 1,2 ale kupiłem 8 ;]. Poważnie się zastanawiam czy nie kupić całej zgrzewki dopóki jest. Może po prostu pasuje do mojego smaku. Swoją drogą jest to jedno z niewielu piw, które przypomniały mi smak doskonałego piwa Tyskie prosto z browaru(kto nie był niech się nie wypowiada;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piwo przyzwoite, typowy niemiec bez wad ale i zalet. Taki passat 1,8 ;) Trzyma poziom reszty puszek z lidla - bitburgera i koeniga.

    Obiektywnie nie oceniłbym go wysoko bo wodniste, cierpkawe, bezduszne ;) ale miewam ochotę na takie i dzisiaj trafił jest więc 7/10, z plusem i przy świadomości ceny bo.. kosztował ~2,40. Za tyle w lidlu znalazłem to piwo. Za 6zł nigdy w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  5. W netto zakupilem dzis za 5.40 cena tego piwa a smak tego piwa to dwa rozne swiaty jak dlamnie cena za duza na takie piwo a smak piwa przypominajacy tyskie wiec lepiej tyskie tansze a ten sam smak wedlug mnie :)

    OdpowiedzUsuń